Charlottenberg

Idag tog vi en tur till Koppom och lämnade tillbaka bilen vi fick låna av Gunn under veckan. Tackar =)
Tony var också med så han körde våran bil, så drog vi till köpcentret i Charlottenberg sen.
Izabella fick sej ett par vantar som hon valde själv. Inte för att hon behöver vantar men hon tyckte dom va så sköna och ville verkligen ha dom.
Själv köpte jag ett par nya mysbyxor och en lång tröja med dragkedja. Så kanske jag har nåt som passar nu när jag blir tjockare. Johan fick sej en tröja, för det var 3 för 2 på Cubus =)
Ett armband köpte jag också...

Trevlig tur var det!

Nu ska jag plugga lite Sjukvård.

Här är bilen ja köpte i fredas... =)


Här är det vi köpte idag!
   


Älskar min Izabella å Johan :) Mina favoriter!!!

Kommentarer
Postat av: Johan

Tack för en underbar dag älskling =)

2010-12-13 @ 08:07:40
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0