1 av 3

Idag va jag ledig från skolan! Så jag drog med mej Johan ut till mina hästar så vi skulle träna dom. Men Frilla ville absolut inte träna idag, hon sprang runt och frusta och galoppera runt i hagen och vägra komma. Så har hon aldrig gjort förut. Så hon fick stanna hemma idag så gick jag ut med Linde Ricka istället medans Johan koppla in stereon i bilen...

Sen vidare mot Koppom. Skulle träna häst där men blev tyvärr inte så.
Så Johan mockade och så pratade vi med Ritz och så...

Så vi fick bara tränat 1 häst idag, när vi skulle träna 3... Men tränar inte en häst som inte är i skick för det....

Sen vidare mot Arvika... hämtade Johans handskar... Handlade på Lidl.

Här är då den enda hästen som blev tränad idag:



Här kommer Ritzan springande mot oss i hagen:

Kommentarer
Postat av: Johan

Ritzan ville träna men att hon har tyvärr inga skor =(

2010-12-14 @ 20:19:50
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/
Postat av: Elisabet

HAha, hästar kan vara rätt så busiga fast det är ju det som är charmen med dem!

2010-12-15 @ 13:00:13
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0